• TV Markíza
  • Dunaj si oproti utorku ešte viac polepšil a opäť mu patrilo suverénne prvenstvo

Dunaj si oproti utorku ešte viac polepšil a opäť mu patrilo suverénne prvenstvo

Dunaj si oproti utorku ešte viac polepšil a opäť mu patrilo suverénne prvenstvo

V stredu si na konto pripísal doterajšie rekordy obľúbený turecký seriál Dcéry pani Fazilet na obrazovkách televízie Doma, ktorá zároveň dosiahla najvyšší tohtoročný prime-time podiel.

Obľúbený dobový seriál Dunaj, k vašim službám si na obrazovkách televízie Markíza pripísal na konto ďalšie suverénne víťazstvo. V oboch hlavných cieľových skupinách sa vo štvrtok 29. augusta 2024 stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 dosiahla včerajšia premiérová epizóda strhujúcej rodinnej ságy vynikajúci rating 8,1 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 29,7 %. Oproti utorkovému štartu aktuálnej 7. série si tak Dunaj ešte viac polepšil, z hľadiska ratingu o 0,4 percentuálneho bodu a podiel na trhu seriálu narástol o 0,3 percentuálneho bodu. Konkurenčný film RED: Vo výslužbe a extrémne nebezpeční na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielom na trhu iba 12,7 %, Slávnostný galavečer k 80. výročiu SNP oslovil na verejnoprávnej Jednotke ešte nižších 10,5 % z divákov pri obrazovkách.

Dunaj doslova pripútal k obrazovkám cieľovú skupinu mladých diváčok vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania včerajšej epizódy zabezpečili trhový podiel dokonca až 71,7 %.

Ďalšie príbehy obľúbených seriálových postáv si na TV Markíza vo štvrtok vychutnalo celkovo 435-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania Dunaj, k vašim službám zasiahol až 535-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Dunaj, k vašim službám
Dunaj, k vašim službám  |  FOTO:  TV Markíza

V stredu 28. augusta 2024 výrazne zabodovala televízia Doma, ktorá dosiahla rekordný tohtoročný podiel na trhu 5,0 % v prime-time 19:00-23:00. Obsadila tiež najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti menších staníc vďaka obľúbenému tureckému seriálu Dcéry pani Fazilet. Ten si navyše na konto pripísal doterajšie rekordy prvá z dvojice premiérových epizód dosiahla v cieľovej skupine 13-55 skvelý rating 1,1 % a doposiaľ najvyšší trhový podiel 7,0 %, nasledujúca časť sa zas môže pochváliť rekordným ratingom 1,4 % a nemenej výborným podielom na trhu 6,8 %.

Dcéry pani Fazilet si taktiež podmanili mladé diváčky vo veku od 15 do 24 rokov, v tejto cieľovej skupine zaznamenal seriál trhové podiely až 20,8 % a 14,5 %.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Najnovšie videá