Ďalšie najvyššie priečky v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny, ktorými prvý raz po desaťročnej prestávke sprevádzala obľúbená Marianna Ďurianová.
Ostrý štart jesennej televíznej sezóny v pondelok 2. septembra 2024 potvrdil, že tú najlepšiu televíznu ponuku nájdu diváci jedine na Markíze. Večerné programové menu trhového lídra nedalo konkurencii najmenšiu šancu a ovládlo rebríčky sledovanosti. Okrem tradične najsledovanejšieho spravodajstva ho tvoril aj veľký návrat seriálového megahitu Druhá šanca a štart v poradí už 16. série najdlhšie vysielanej a najobľúbenejšej reality šou Farma.
Suverénne najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala úvodná epizóda dlhoočakávanej 3. série mimoriadne úspešného seriálu z lekárskeho prostredia Druhá šanca. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 sa uviedla s výborným ratingom 6,7 % aj trhovým podielom 25,5 %. Konkurenčná zábavná šou Inkognito na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostala s podielom na trhu 15,4 % a film Cesta odvahy zaznamenal na verejnoprávnej Jednotke podiel na trhu dokonca iba 3,0 %.
Výnimočný dramatický seriál, v ktorého hlavnej úlohe exceluje Ján Koleník, pritiahol v pondelok k obrazovkám celkovo 405-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania Druhá šanca zasiahla až 576-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Víťazným štartom sa môže pochváliť aj nasledujúca dlhoročne obľúbená reality šou Farma. V cieľovej skupine 13-55 bola jednotkou na trhu s ratingom 3,3 % a trhovým podielom 21,9 %. Prvá epizóda s osvedčeným moderátorom Marekom Fašiangom, umelou inteligenciou Alicou a opäť zaujímavou zostavou súťažiacich, vrátane štyroch výrazných exfarmárov mala v čase vysielania dosah na 337-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Tradične vynikajúco si počínali aj večerné spravodajské relácie TV Markíza. Druhá priečka v pondelkových rebríčkoch sledovanosti patrila v oboch hlavných cieľových skupinách relácii Počasie. V cieľovej skupine 13-55 si pripísala skvelý rating 5,6 % a trhový podiel 23,3 %, celkovo si ju nenechalo ujsť 392-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Tretie miesto obsadila taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorou po desaťročnej prestávke opäť sprevádzala obľúbená moderátorka Marianna Ďurianová vo dvojici s Jaroslavom Zápalom. V cieľovej skupine 13-55 nedali konkurencii šancu s ratingom 4,9 % a trhovým podielom 23,9 %. Aktuálne informácie z domova i zo sveta pritiahli k obrazovkám TV Markíza 350-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom zasiahli dokonca až 643-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Jednotkou na trhu v cieľovej skupine 13-55 bola Markíza aj podvečer so štartom 4. série populárneho rodinného seriálu Mama na prenájom (rating 3,5 %/share 20,8 %).
Markíza robí divákom príjemnú spoločnosť už od skorého rána, keď stabilne úspešné Teleráno (share 33,5 % v CS 13-55) doslova prevalcovalo konkurenčné Ranné Noviny (share 11,7 % v CS 13-55) na TV Joj.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 35,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 34,5 %)
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
PR oddelenie skupiny Markíza