• TV Markíza
  • Dlhé čakanie sa skončilo, Druhá šanca sa vrátila ako suverénne najsledovanejší program dňa

Dlhé čakanie sa skončilo, Druhá šanca sa vrátila ako suverénne najsledovanejší program dňa

Dlhé čakanie sa skončilo, Druhá šanca sa vrátila ako suverénne najsledovanejší program dňa

Ďalšie najvyššie priečky v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny, ktorými prvý raz po desaťročnej prestávke sprevádzala obľúbená Marianna Ďurianová.

Ostrý štart jesennej televíznej sezóny v pondelok 2. septembra 2024 potvrdil, že tú najlepšiu televíznu ponuku nájdu diváci jedine na Markíze. Večerné programové menu trhového lídra nedalo konkurencii najmenšiu šancu a ovládlo rebríčky sledovanosti. Okrem tradične najsledovanejšieho spravodajstva ho tvoril aj veľký návrat seriálového megahitu Druhá šanca a štart v poradí už 16. série najdlhšie vysielanej a najobľúbenejšej reality šou Farma.

Suverénne najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala úvodná epizóda dlhoočakávanej 3. série mimoriadne úspešného seriálu z lekárskeho prostredia Druhá šanca. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 sa uviedla s výborným ratingom 6,7 % aj trhovým podielom 25,5 %. Konkurenčná zábavná šou Inkognito na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostala s podielom na trhu 15,4 % a film Cesta odvahy zaznamenal na verejnoprávnej Jednotke podiel na trhu dokonca iba 3,0 %.

Výnimočný dramatický seriál, v ktorého hlavnej úlohe exceluje Ján Koleník, pritiahol v pondelok k obrazovkám celkovo 405-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania Druhá šanca zasiahla až 576-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Víťazným štartom sa môže pochváliť aj nasledujúca dlhoročne obľúbená reality šou Farma. V cieľovej skupine 13-55 bola jednotkou na trhu s ratingom 3,3 % a trhovým podielom 21,9 %. Prvá epizóda s osvedčeným moderátorom Marekom Fašiangom, umelou inteligenciou Alicou a opäť zaujímavou zostavou súťažiacich, vrátane štyroch výrazných exfarmárov mala v čase vysielania dosah na 337-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Tradične vynikajúco si počínali aj večerné spravodajské relácie TV Markíza. Druhá priečka v pondelkových rebríčkoch sledovanosti patrila v oboch hlavných cieľových skupinách relácii Počasie. V cieľovej skupine 13-55 si pripísala skvelý rating 5,6 % a trhový podiel 23,3 %, celkovo si ju nenechalo ujsť 392-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Farma 16
Farma 16  |  FOTO:  TV Markíza

Tretie miesto obsadila taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorou po desaťročnej prestávke opäť sprevádzala obľúbená moderátorka Marianna Ďurianová vo dvojici s Jaroslavom Zápalom. V cieľovej skupine 13-55 nedali konkurencii šancu s ratingom 4,9 % a trhovým podielom 23,9 %. Aktuálne informácie z domova i zo sveta pritiahli k obrazovkám TV Markíza 350-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom zasiahli dokonca až 643-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Jaroslav Zápala a Marianna Ďurianová  Televíznych novinách
Jaroslav Zápala a Marianna Ďurianová Televíznych novinách  |  FOTO:  TV Markíza

Jednotkou na trhu v cieľovej skupine 13-55 bola Markíza aj podvečer so štartom 4. série populárneho rodinného seriálu Mama na prenájom (rating 3,5 %/share 20,8 %).

Markíza robí divákom príjemnú spoločnosť už od skorého rána, keď stabilne úspešné Teleráno (share 33,5 % v CS 13-55) doslova prevalcovalo konkurenčné Ranné Noviny (share 11,7 % v CS 13-55) na TV Joj.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 35,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 34,5 %)

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Najnovšie videá