Druhým najsledovanejším seriálom na trhu sa stal podvečerný divácky hit Mama na prenájom, zo spravodajských programov najviac zabodovali Počasie a Televízne noviny.
Mimoriadne obľúbený dobový seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší obrovskému diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalšie fantastické výkony. V utorok 3. septembra 2024 sa už tradične v oboch hlavných cieľových skupinách stal suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Včerajšia tretia premiérová epizóda aktuálnej 7. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zaznamenala excelentný rating 7,9 % a vysoko nadpriemerný podiel na trhu 28,4 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj dramaticky zaostal s podielom na trhu iba 11,2 % v komerčnej cieľovej skupine. Taliansky kriminálny seriál Komisár Montalbano zaznamenal na verejnoprávnej Jednotke ešte nižší podiel na trhu 7,2 %.
Strhujúca rodinná sága plná najžiarivejších hereckých hviezd včera pritiahla k obrazovkám Markízy celkovo 487-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla dokonca až 640-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca najobľúbenejšia a najdlhšie vysielaná reality šou Farma. Včerajšia druhá epizóda 16. série zaznamenala v čase vysielania výborný rating 4,0 % a trhový podiel 23,8 % v cieľovej skupine 13-55. Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala so seriálmi Tomáš a Diana (share 6,0 % v CS 13-55) a Miesto zločinu Ostrava (share 6,4 % v CS 13-55). Zaujímavé dianie na statku si v utorok zaplo 404-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Druhým najsledovanejším seriálom utorka sa stal podvečerný divácky hit Mama na prenájom, ktorý si pripísal rating 3,4 % a trhový podiel 22,9 % v cieľovej skupine 13-55. V oboch hlavných cieľových skupinách tak v rebríčku sledovanosti predstihol nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Nemocnica.
Divácky najúspešnejšími spravodajskými programami dňa sa v utorok v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Počasie (rating 5,5 %/share 23,6 % v CS 13-55) a Televízne noviny (rating 4,8 %/share 24,6 % v CS 13-55). Aktuálne informácie o počasí včera Markíza sprostredkovala 379-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na obrazovkách trhového lídra nenechalo ujsť 341-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mal až na 619-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Ranné vysielanie tradične ovládlo dlhoročne úspešné Teleráno (rating 1,3 %/share 33,1 % v CS 13-55) aj s nasledujúcou Zámenou manželiek (rating 1,5 %/share 34,0 % v CS 13-55), bez problémov si tak poradili s konkurenčnými reláciami Ranné Noviny (share 9,8 % v CS 13-55) a Bez servítky (share 8,6 % v CS 13-55) na TV Joj.
Prvé miesto vo včerajšom rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo televízii Markíza KRIMI s úspešným večerným kriminálnym seriálom NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (rating 1,5 %/share 6,1 % v CS 13-55). Výrazne zabodovala aj stanica Dajto, ktorej sa vynikajúco darilo s dobrodružným filmom Justice League (rating 1,4 %/share 6,2 % v CS 13-55), ako aj s obľúbenými komediálnymi seriálmi Dva a pol chlapa (rating 1,3 %/share 9,6 % v CS 13-55), Susedia (rating 1,1 %/share 5,0 % v CS 13-55) a Teória veľkého tresku (rating 1,0 %/share 9,5 % v CS 13-55).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 37,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 38,2 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 21,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 24,1 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
PR oddelenie skupiny Markíza