
Chutilo im, boli profesionálni, vďační a venovali im aj lístky na koncert.
Americká legendárna skupina Red Hot Chili Peppers bola highlightom nedeľňajšieho večera na Tehelnom poli v Bratislave. Papričky vystúpili v rámci festivalu LOVESTREAM (12. júna), kde si ich koncert nenechalo ujsť takmer 30-tisíc fanúšikov.
Naše hlavné mesto im nepochybne učarovalo, o čom svedčili aj zábery na sociálnych sieťach. Hudobníka a basgitaristu Flea ohúrili bratislavské brány, čo je ešte dôležitejšie, dobre sa u nás najedli. A práve o to sa postaral šéfkuchár Lukáš Hesko, ktorý varí v reštaurácii Irin v Starom Meste v Bratislave.
Prečítajte si rozhovor so šéfkuchárom Lukášom Heskom, v ktorom sa dozviete, aké bolo stretnutie s Red Hot Chili Peppers (ďalej len RHCP), ako vyzeralo ich menu, či mali nejaké špeciálne požiadavky a ďalšie zaujímavosti.
To, že k Vám zavítali členovia skupiny RHCP, asi nebola náhoda. Ako to celé vzniklo? Ozvali sa Vám z manažmentu príp. priamo organizátori festivalu? Povedali Vám, prečo si vybrali práve reštauráciu Irin?
Prišli bez rezervácie, je možné, že ich niekto poslal. Najprv prišiel iba Flea, následne zavolal zvyšok skupiny. Boli všetci okrem bubeníka. V ten deň sme boli úplne vybookovaní, reštauráciu sme mali plnú, mali sme jasný plán na večer, takže sme museli rýchlo reagovať, aby to neovplyvnilo flow jedál ostatných hostí v reštaurácii.
Aké bolo stretnutie s RHCP? Ako na Vás zapôsobili legendárne papričky?
Veľmi príjemné. Boli vďační za to, čo dostali. Hľadali výživné jedlo pred koncertom a kúsok súkromia. Zapôsobili na mňa profesionálne, jasne komunikovali, čo chcú. Na konci nám nechali pár lístkov na koncert.
POZRITE SI AJ: EXKLUZÍVNE! VYSPOVEDALI SME KUCHÁRKY RED HOTOV
Nechali si poradiť od Vás ako od šéfkuchára alebo mali presne stanovené, čo chcú u Vás večerať?
Prišiel som za nimi, predstavil som im možnosti, čo im môžeme dať. Mali naše degustačné menu bez dezertov, pripravil som im k tomu aj 120 dní vyzretý hovädzí chrbát, ktorý som mal v chladničke.
Mali nejaké špeciálne požiadavky, chute, ktoré mali prevládať?
Nie.
Ako vyzeralo ich menu? Dali si všetci to isté alebo mal každý z nich na tanieri niečo iné?
Všetci mali to isté. Ich menu obsahovala rybu, zeleninu, mäso, náš domáci kváskový chlieb a na pitie mali nealkoholické párovanie (šťavy).
Chutilo im? Boli spokojní? Ako reagovali?
Poďakovali sa nám, podali nám ruku, zaplatili účet a darovali nám lístky na koncert.
Stihli ste si s nimi okrem prípravy aj pohovoriť? Čo ste sa od nich dozvedeli?
Zachovali sme si profesionalitu, dali sme im priestor na relax a vychutnanie jedla. Komunikovali sme s nimi tak ako s každým iným zákazníkom.
Zaujímala ich aj Vaša práca?
Zaujímali sa o niektoré produkty, ktoré predtým nemali (kombinácie nealko nápojov).
Ako dlho sa zdržali?
Takmer tri hodiny.
Akými slovami sa s Vami rozlúčili?
Thank you very much. I appreciate your hospitability. (Ďakujeme veľmi pekne. Vážime si vašu pohostinnosť. - pozn. red.)
Ste fanúšik RHCP?
Som, mal som už polroka kúpený lístok na ich koncert.
zdroj: Instagram/lukashesko