Za to, že v tomto roku je to výrazne viac ako v minulom, jubilejnom ročníku, patrí obrovská vďaka všetkým, ktorí sa o to pričinili.
Jedenásty ročník podujatia Deň s Nadáciou Markíza máme úspešne za sebou. Za tých jedenásť rokov sa podarilo vyzbierať úctyhodnú sumu peňazí na pomoc tým, ktorí ju potrebujú, a každý rok tiež posúvať mieru našej schopnosti prispieť a podporiť niečo dobré.
Galéria
O výnimočnom dni, ktorý je vyvrcholením všetkých nadačných aktivít, ktorým sa venujeme počas celého roka, ako aj o celkovej sume, ktorú sa podarilo vyzbierať a poputuje na pomoc v oblasti detského duševného zdravia (bude rovnakým dielom rozdelená medzi Linku detskej istoty a Ligu za duševné zdravie) v dnešnom Teleráne informovali generálny riaditeľ TV Markíza a člen správnej rady Nadácie Markíza Peter Gažík s predsedníčkou správnej rady Nadácie Markíza Zuzanou Štelbaskou.
Za to, že v tomto roku je to výrazne viac ako v minulom, jubilejnom ročníku, patrí obrovská vďaka všetkým, ktorí sa o to pričinili. A je to, samozrejme, zároveň aj veľký záväzok opäť na budúci rok nesklamať a pokračovať. Krásnych 150 000 eur vyzbieraných v období od 1. novembra do 4. decembra 2024 je najvyššou vyzbieranou čiastkou v rámci doterajšej histórie Dňa s Nadáciou Markíza. Do tejto sumy je zarátaný výťažok z verejnej zbierky od divákov, ako aj príspevok od TV Markíza a štedré dary od partnerov projektu – UniCredit Bank a poisťovne UNIQA. K výslednej sume prispeli aj partneri Pepco, Volvo Run a Spartan Race Slovakia, ktorí Nadáciu Markíza podporili v priebehu roka výťažkami z bežeckých podujatí. Celý výťažok z tohtoročnej finančnej zbierky bude venovaný Lige za duševné zdravie SR, o.z. a Linke detskej istoty, n.o. To znamená, že všetky získané financie budú prerozdelené medzi tieto dve organizácie, aby mohli poskytovať naďalej a ešte vo väčšej miere svoje služby deťom, ktoré to potrebujú – či už na linke alebo priamo v teréne formou terapií.
Galéria
„Som nesmierne šťastný, že sa nám vďaka našim divákom a partnerom projektu podarilo takto úspešne otvoriť druhú dekádu projektu Deň s Nadáciou Markíza, ktorý je pre mnohých doslova srdcovou záležitosťou. Navyše, veľmi ma teší, že tento rok sme sa v televízii Markíza rozhodli každú poslanú divácku SMS zdvojnásobiť a takto prispieť na dobrú vec,“ zhodnotil Peter Gažík, generálny riaditeľ skupiny Markíza.
„Už piaty rok po sebe venujeme tento deň stále vypuklejšej problematike detského duševného zdravia. Aj podľa množstva pozitívnych reakcií a zaslaných SMS vidíme, že ľudia vnímajú túto tému ako nesmierne dôležitú. Snažíme sa priniesť nielen informácie, zaujímavé príbehy, ale aj konkrétnu pomoc a zlepšenia, ktoré skvalitnia život deťom a mladým ľuďom,“ uviedla Zuzana Štelbaská, predsedníčka správnej rady Nadácie Markíza.
Tohtoročný vstup do druhej dekády Dňa s Nadáciou Markíza tak opäť dokázal, že spoločne môžeme meniť osudy a prinášať nádej tam, kde je najviac potrebná.